Perşembe, Mayıs 18, 2006

Çalışma masası


Yağlıboya çalışmam, ölçüleri 50*70.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

YA TUM RESIMLER KANIMCA HUZUN KOKUYOR! ATLARDA BILE RENK TNLARINA YANSIMIS.. yANI YAPAN ELLERIN BIR KAC SENEDIR BUR ESIMLERLE ILGILENMIS OLDUGUNU BILMESEYDIM.. DAHA FARKLI DUSUNURDUM.. TEBRIK EDIYORUM

BENCE RAVZA BACIM SEN BU KONUYU HABER YAP.. BU ANNE HABER OLACAK BIR YETENEK.

sevin dedi ki...

Her ikinizede,çok teşekkür ederim sizin sözleriniz beni daha iyi şeyler yapmak için teşvik ediyor.

Beyaz Zambak dedi ki...

Sevin, çalışmalarında başarılar dilerim. Resim gelecekte yapmak istediğim hobilerimden umarım seninki gibi güzel yapabilirim.

sevin dedi ki...

Bence hemen başla çok güzel resim yapmak insana huzur veriyor
bu aralar şiledeydim senin sitene bakamadım.

Rengarenk dantel dedi ki...

bu nasıl bi yetenek, yetetek bu başka bişey değil maşallah.. ben tam 40 yıl uğraşsam cinaliden başka hiç bişey çizemem heralde ....

merhaba demeyi unuttum, ilkkez ziyaretinize geldim ve sitenizi sevdim...
başarılar..

sevin dedi ki...

teşekkürler nazlı, size hemen cevap veremedim şilede olduğumdan beğendiğinize çok sevindim gene beklerim